Tuesday, August 10, 2010

Perginya Makhluk Dilaknat..


Ramadhan kembali lg!!
Aku bersyukur kepadamu Ya ALLAH kerana aku masih lg sempat untuk menunaikan ibadah puasa pada tahun ini :) alhamdulillah.. Tajuk sesuai sangat aku rasa..hehe.. semoga kita dpt menunaikan kewajipan tanpa was-was & tenang ye.. Harap2 xde la yg nak ganti tempat makhluk2 yg kt atas tu.. Kita manusia buat cara macam manusia!

Tekad bulan pose tahun ni :
  • nak cukupkan pose sebulan walaupon pd hakikatnya awal2 dah angkat bendera MERAH! nasib badan..
  •  nak memperbanyakkan amal ibadah.. (byk dosa nih..huk huk..)
  • nak pegi solat terawih sekerap mungkin selagi tak se'eh terdaya.. ;)
  • nak kusyuk masa terawih, bukan sambil2 tu tengok telekung & sejadah orang pakai lawa.. hishhh!
  • nak kurangkan makan a.k.a diet dengan selalu ingtkan diri yg org2 Somalia kesian dorang ade yg mati x makan sedangkan kita makan xhengat!.. huhu.. insaf insaf.. ;P
  • bulan pose bukan medan untuk cuba resepi baru.. ingat Diana!!
  • klu blh nak banyakkan sedekah pada orang yg memerlukan.. aku ni jenis mudah tersentap & tersentuh dgr citer orang susah.. hmmm 
    ** semoga niat murni aku diberkati ALLAH SWT.. Amin

    No comments:

    Post a Comment