Wednesday, January 11, 2012

Azam Tahun Baru 2012

Assalamualaikum..
Aduhh, si 'rajin' ni smpai xingt bile last dia hapdate blog. Nway, Happy New Year to everyone.. Semoga tahun 2012 ni memberi kita seribu rahmat & lebih baik dari tahun2 akan datang.. Eh! Nak tulis wishlist utk tahun ni.. Aci x? Kihkihkih..

1) Nak BABY!! (Wish for twin! Yeayy).. Ya Allah perkenankan lah doa hambamu ini. Amin.

2) Nak KURUS! Uwaaa.. Xpyh kurus sgt, nk buang 20kg je.. Erkkk..

3) Nak hidup LEBIH BAHAGIA dari tahun lepas2.. Skrg pon bahagia tp nak lebih lg! Tamak x? :p

4) Nak jadi MUSLIMAH SEJATI! Haishh.. Susah nak jadi orang baik2 ni kan? Hmmm..

5) Nak MURAH REZEKI.. Xkira dari segi kewangan ke ataupun zuriat.. Amin

Tu jela kot.. Kalau ade yg lain aku simpan dalam ati jela,tulis tahun depan kat sini.. Hehe.. I want to be a new person everyday, a better person to everyone!

Babai! \(^o^)/

8 comments:

  1. amin..shida tlg doakan dari jauh je yer...hehe...hepi belated new yr fren!

    ReplyDelete
  2. Amin.. thanks shida. Semoga apa yg kita impikan tercapai ye.. Hepi belated to u tooo!! xx

    ReplyDelete
  3. insyaallah...
    semoga Allah kan memakbulkan segalanya =)

    ReplyDelete
  4. tq cheqna.. thanks coz sudi menyinggah :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak kurus tu satu mimpi ngeri utk semua perempaun..saya pun sama uwaaaa...

      Delete
  5. i pun nak kurus jugak...hehe jom sesama...amin

    ReplyDelete
  6. mimy! jom jom! ntah tahun bile pon xtau.. hehe

    ReplyDelete
  7. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : melasian77cs@gmail.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    asianbet77.com

    Download Disini

    ReplyDelete