Monday, January 3, 2011

TAG


Salam..
Entry ni adalah dr hasil tagging oleh Incik Luncai semalam untuk aku
join sesama ngan dia kt 

Syarat2-syarat penyertaan :-
~  Blog anda mestilah mempunyai follower kurang daripada 300 orang ( aku?? xpyh ckp le.. klu x, xkn join benda nih.. hik hik..)

~ Buat satu entry yang bertajuk Bloglist Istimewa Untuk Blogger Baru  dan linkkan ke entry ni..
.. baik! dh letak..

~ Tinggalkan Link entry yang telah siap anda di ruangan komen
.. baik! dah link jugak :)

~ Tak wajib jadi follower saya (saya????).. tapi sape2 nk follow tu aku sgt la berbesar ati *wink wink*
.. meh follow meh ;)

~ Tag 3 orang rakan seperjuangan anda
Zadieb Nufael Darin
Miss My Blowie
Miss Idayu Suraya

~ Meminati dunia blogger dan tak sombong..
.. tatak sombong maa.. :)

No comments:

Post a Comment